Trezirea CONȘTIINȚEI înseamnă autocunoaștere şi dezvoltare personală, experiența de a fi întreg, complet și perfect; un mare potențial de inspirație. Să faci un pas în afara convingerilor, definițiilor și punctelor de vedere generale, care ne opresc să fim tot ceea ce putem fi. Sensul tău nu este despre cât de imperfect eşti, sau despre cum să te repari (asta ai încercat destul pâna acum), ci despre accesul la măreția şi lumina din tine şi despre perfecțiunea ta. Și mai ales este o poveste despre minte, şi despre suflet. TU, ce duci în spate? Despre ce este viața ta? Cum ar fi să fie despre pace, împlinire, armonie, dragoste și prosperitate? Cum ar fi să stii că esti deja întreg, complet și perfect și că nu mai trebuie să te străduiesti să te „repari” sau să te ascunzi? Trăiește o experiență grandioasă descoperindu-te pe tine însuți, cu ceea ce eşti sau vrei sa fii. Fă-ți acest dar de preț. E momentul sa-ți primești viața cu mai multă iubire, acceptare şi bucurie, cu drag Valentin.

joi, 9 ianuarie 2014

Tu esti creatorul propriei tale vieti



   Mi-a trecut prin minte urmatoarea afirmaţie: “Noi toţi suntem făcuţi după chipul si asemănarea lui Dumnezeu”.

Atunci am avut o revelatie… mi-am dat seama pentru prima data ce înseamnă aceasta proporţie.

Cred în Dumnezeu (Universul Creator), dar nu sunt un tip obsedat de spiritualitate, nu o sa mă vezi inchinandu-mă excesiv de fiecare data cand trec pe langa o biserica sau vorbind tot timpul de lucrurile sfinte.

Din punctul meu de vedere, Dumnezeu exista in fiecare finta umană, este acel ceva care da sens vieţii si consider ca puterea Lui acţioneaza chiar dacă nu ne lăudăm si vorbim asa de mult despre EL. Trebuie doar sa recunosti ca exista acolo in tine… si este suficient.

Spuneam mai sus de revelatia mea.

Ce inseamna ca suntem facuti dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu?

In primul rand, Dumnezeu este un Creator, Creatorul lumii, iar ceea ce El a facut deosebit este ca a dat omului puterea de a isi crea propria viata.

Poti sa crezi sau sa nu crezi aceste randuri, in ambele cazuri vei avea dreptate!

Daca tot sunt creatorul propiei mele vieti, de ce nu am bani, iubire, sanatate… si tot ce imi doresc?

Dumnezeu te lasa sa te descurci singur… nu te limiteaza in nici un fel… iti da dar nu iti baga in traista.

Problema cea mai mare a omului este ca desi crede in Dumnezeu, nu isi asuma responsabilitatea de creator al propriei vieti.

"Nu mergea relatia care tocmai s-a incheiat?" Asa a vrut Dumnezeu!

"Nu am bani?" Asa vrea Dumnezeu!

"Sufar ca un caine?" Ce sa fac, asa mi-a fost dat de la Dumnezeu!

Te regasesti, oarecum?

Atata timp cat tu nu ai puterea de a iti asuma responsabilitatea pentru banii pe care ii faci, pentru sanatatea pe care o ai, pentru iubirea pe care o ai in viata ta si pentru orice alt lucru de care nu esti multumit…TU iti irosesti cea mai puternica forta cu care ai fost inzestrat vreodata… si anume, forta creatoare.

Ok… imi asum responsabilitatea pentru viata mea!

   Ce urmeaza?
Iti voi da mai jos 15 sfaturi pentru a prelua controlul asupra vietii tale:

1. Nu da vina pe Dumnezeu pentru lucurile negative din viata ta – nimic nu e bun sau rau in esenta, TU esti singurul responsabil pentru ceea ce se intampla;

2. Incearca sa vezi in orice situatie acel sambure de bine – cu siguranta exista si in cea mai urata experienta pe care o ai;

3. Educa-te permanent in domeniile in care nu esti pe deplin multumit de rezultatele pe care le ai;

4. Rezerva-ti minim 10 minute pe zi pentru a medita la ceea ce s-a intamplat in viata ta si ce poti schimba pentru a avea o viata mai buna;

5. Nu te compara cu ceilalti, nu e vina nimanui ca tu nu ai ajuns inca sa te dezvolti asa de mult. Daca vrei sa te compari…compara-l pe TU de azi cu acel TU de ieri;

6. Nu ascunde ceea ce simti indiferent de situatie;

7. Fa-ti o lista cu lucrurile pe care le vrei in viata ta, nu cu cele de care vrei sa scapi;

8. Spune “Te iubesc” mai des, nu neaparat iubitei sau iubitului, spune-i vietii, persoanelor dragi, lucrurilor bune pe care le ai;

9. Apreciaza tot ce ai in momentul de fata. Nu astepta sa pierzi tot pentru a aprecia ceea ce ai avut;

10. Renunta la ceea ce nu iti place in viata ta, fie ca e vorba de un obicei, un job, o persoana. Nu poti face loc unui lucru nou decat daca il arunci pe cel vechi;

11. Incearca sa privesti un vis, un obiectiv ca pe o teza, lucrare de control sau de licenta.

Ai niste lectii de invatat.
Daca le inveti, iei nota de trecere, daca nu, ramai corigent.

12. Construieste caramida cu caramida viata pe care ti-o doresti. Totul este un proces, trebuie sa fi dispus sa il duci pana la capat. “Ti-ai construit castelele în aer? Bine, chiar acolo trebuie cladite. Acum, mergi la lucru si construieste fundatia sub acestea” – Henry David Thoreau;

13. Inlocuieste expresia “nu pot” cu expresia “cum as putea sa…”;

14. Nu mai cauta oportunitati de a face bani ci devino un bun strateg. Fa-ti o strategie pentru a face bani, cu pasi de actiune si termene;

15. Daruieste in fiecare zi ceva, un zambet, o imbratisare, un sarut, pasiunea ta…orice te face sa te simti implinit pe acest pamant.

Aici am enumerat doar 15 sfaturi care iti aduc o viata mai buna incepand de maine.

Ceea ce vreau sa faci este sa completezi aceasta lista de sfaturi cu ceea ce lipseste.

Scrie un comentariu mai jos si spune-mi: Care este sfatul cel mai important pe care l-ai da cuiva drag pentru o viata implinita?

@Valentin Dragomir

2 comentarii:

  1. Citind acest articol, parca ma auzeam pe mine vorbind. Eu am scris un articol asemenator cu cateva zile inainte. Am aterizat din intamplare (sau nu?) pe acest blog.

    Mintile asemanatoare gandesc la fel. AMIN la toate cele pe care le-ai scris mai sus. Este foarte multa nevoie de schimbare a constiintei universale. Si trebuie sa incepem de undeva. Mult succes in misiunea pe care ai inceput-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gresit spus ,fa-ti o strategie pentru a face bani..nu este bine,deoarece ramanem la starea eu-lui adult..trebuie sa ajungi la straea eu-lui parinte..acolo nu iti mai trebuie stragii..ai tot ce vrei,ai sinele cu tine,esti intreg..ai devenit un vultur si iti permitI sa zbori liber !!! Crestem impreuna!!!

    RăspundețiȘtergere