Trezirea CONȘTIINȚEI înseamnă autocunoaștere şi dezvoltare personală, experiența de a fi întreg, complet și perfect; un mare potențial de inspirație. Să faci un pas în afara convingerilor, definițiilor și punctelor de vedere generale, care ne opresc să fim tot ceea ce putem fi. Sensul tău nu este despre cât de imperfect eşti, sau despre cum să te repari (asta ai încercat destul pâna acum), ci despre accesul la măreția şi lumina din tine şi despre perfecțiunea ta. Și mai ales este o poveste despre minte, şi despre suflet. TU, ce duci în spate? Despre ce este viața ta? Cum ar fi să fie despre pace, împlinire, armonie, dragoste și prosperitate? Cum ar fi să stii că esti deja întreg, complet și perfect și că nu mai trebuie să te străduiesti să te „repari” sau să te ascunzi? Trăiește o experiență grandioasă descoperindu-te pe tine însuți, cu ceea ce eşti sau vrei sa fii. Fă-ți acest dar de preț. E momentul sa-ți primești viața cu mai multă iubire, acceptare şi bucurie, cu drag Valentin.

luni, 30 septembrie 2013

Cu gandul la tine...

  Azi de dimineata m-am trezit cu tine in gand! De fapt cred ca te-am visat... si m-am trezit brusc. Pana si inconstientul meu a ajuns sa te respinga! Dar gandul a prins radacini... si a persistat toata dimineata. Stii... mi s-a mai intamplat sa te caut de cateva ori prin pat, m-am mai trezit pe la trei-patru dimineata cum eram obisnuit inainte, sa deschid putin ochii si sa ma uit dupa tine prin pat, apoi dupa ce te gaseam, te trageam la pieptul meu, sau te inveleam! Totdeauna erai nervoasa dimineata, ca te dezveleam pe timpul noptii, iar tu o mana de om nu puteai sa tragi patura de sub mine sa te invelesti, asa ca ma trezeai!
  Dar ma trezeai frumos... mi-era indeajuns sa deschid ochii si sa te privesc o secunda... ma linisteam!  Aveam un sens... aveam un scop... aveam ceva... te aveam pe tine! Da... cred ca de fapt asta era mai degraba. Imi aduc aminte ca la cateva zile dupa ce ne-am despartit, cand intr-adevar m-a lovit realitatea in fata... eram speriat! Au fost zile pana a veni Gabi si m-a luat la el, cand dormeam jos... pentru ca in pat nu puteam! Aveam parfumul tau peste tot. 
  Imi reveneau in minte flash-uri cu amintiri... cu momentele cand faceam dragoste cu tine, zilele cand ma trezeam dimineata si te gaseam in bucatarie cu cafeaua facuta... si somnoroasa! Stii ca erai singura persoana, pe care o suportam dimineata!? Ma stiai cat de ciudat sunt atunci cand ma trezeam si totusi tu imi induceai o stare de bine...
  Eram azi in fata oglinzii in baie, si ma pregateam sa ma barbieresc, si mi-am adus brusc aminte de duminica aia in care am preferat sa nu mai iesim nicaeri, sa stam decat noi doi cu 3 boluri mari de floricele, si multe filme.
  Ma trezisem de dimineata, tu erai in dus. Am mancat putin, apoi am venit la baie sa ma barbieresc. M-ai stropit cu dusul, si ma rugai sa intru si eu in cada... dar mi-era lene, ai facut tu fata aia de suparata, care imi placea mie la nebunie cand o faceai ca sa ma tachinezi. Stiai ce efect aveai asupra mea!??? Dupa ce ai terminat te-ai uitat in ochii mei si mi-ai spus ”esti un barbat minunat, si am avut dreptate azi dimineata!!” ”adica...la ce te referi”; ”ca tu esti barbatul langa care vreau sa ma trezesc in fiecare zi... te iubesc”
  Cred ca o sa ma barbieresc intr-o alta zi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu