Trezirea CONȘTIINȚEI înseamnă autocunoaștere şi dezvoltare personală, experiența de a fi întreg, complet și perfect; un mare potențial de inspirație. Să faci un pas în afara convingerilor, definițiilor și punctelor de vedere generale, care ne opresc să fim tot ceea ce putem fi. Sensul tău nu este despre cât de imperfect eşti, sau despre cum să te repari (asta ai încercat destul pâna acum), ci despre accesul la măreția şi lumina din tine şi despre perfecțiunea ta. Și mai ales este o poveste despre minte, şi despre suflet. TU, ce duci în spate? Despre ce este viața ta? Cum ar fi să fie despre pace, împlinire, armonie, dragoste și prosperitate? Cum ar fi să stii că esti deja întreg, complet și perfect și că nu mai trebuie să te străduiesti să te „repari” sau să te ascunzi? Trăiește o experiență grandioasă descoperindu-te pe tine însuți, cu ceea ce eşti sau vrei sa fii. Fă-ți acest dar de preț. E momentul sa-ți primești viața cu mai multă iubire, acceptare şi bucurie, cu drag Valentin.

vineri, 20 decembrie 2013

Afirmaţie pentru schimbare.



    Convingerile nu sunt altceva decît tipare mentale obişnuite pe care le-ai invatat cand erai copil. Multe dintre ele îţi sunt utile, dar altele îţi pot limita capacitatea de a crea lucrurile pe care ti le doreşti cu adevărat. Este posibil ca ceea ce îţi doreşti sa nu se suprapuna cu ceea ce crezi ca meriti. De aceea, este foarte important sa fii atent la ceea ce gandesti, pentru a elimina convingerile care atrag în viaţa ta experienţe pe care nu ti le doreşti.

    Încearcă sa înţelegi ca fiecare lamentare pe care o rostesti (verbal sau în sinea ta) reprezintă o afirmaţie a unui aspect pe care nu ti-l doreşti in viaţa ta. Ori de cate ori te infurii, tu afirmi practic ca îţi doreşti mai multă mînie în viaţa ta. Ori de cate ori te simţi o victimă, afirmi ca îţi doresti sa continui sa fii o victimă. Dacă ti se pare ca Viaţa nu îţi ofera ceea ce îţi doresti, tu confirmi practic ca nu vei primi niciodată lucrurile pe care ea le oferă cu generozitate altor oameni, cel puţin pana cand nu îţi vei schimba modul de a gandi si de a vorbi.

    Chiar daca gandesti intr-un mod negativ, asta nu înseamnă ca eşti un om rău. Pur si simplu nu te-a invatat nimeni cum sa gandesti si cum sa vorbeşti corect. Tot mai multi oameni din întreaga lume incep sa inteleaga la ora actuala ca gandurile lor le modelează viaţa, atragand către ei experienţe corespondente. La vremea lor, parintii tau nu au stiut acest lucru, asa ca nu te-au putut invata cum sa procedezi corect. Ei te-au invatat sa privesti viaţa la fel cum au fost invatati ei de parintii lor. Din acest punct de vedere, nu putem spune ca au gresit. Au facut si ei cum au stiut mai bine. A sosit insa timpul sa te trezesti si sa incepi sa îţi creezi in mod conştient viaţa pe care ti-o doreşti, astfel încît sa fii cu adevarat satisfacut de ea.   

    Sunt câteva întrebări la care este important să avem mereu răspuns: Ce fac eu acum?, De ce fac acest lucru?, Ce vreau să obţin?, Unde vreau să ajung? Răspunsurile ne fac să fim responsabili de rezultatul faptelor noastre, ne aduc într-un punct zero de unde pot începe planuri noi, de unde putem obţine vindecări, stări de bine şi liniştea care ne ajută să ne trăim frumos viaţa.
Acest lucru se numeşte conştientizare.Pentru obţinerea unei astfel de stări este nevoie să ne punem în acord trupul, sufletul şi raţiunea.

    Cum facem acest lucru? Fiind atenţi la noi. Corpul mereu răspunde la acţiunea lui A face, iar sufletul la verbul Vreau. Calea prin care obţinem un rezultat final vine din raţiune, care oferă răspuns la întrebarea Cum. Este important să ştim mereu ce ne dorim sau ce vrem să facem. Uneori nu ştim Cum vom împlini aceste lucruri, dar dacă nouă ne este clar CE(?) vrem să obţinem, modalitatea apare. Vom şti cum trebuie să acţionăm pentru a ne atinge scopul.

    Pentru ca reuşita să fie deplină, primul pas este conştientizarea dorinţei pe care vrem să o vedem împlinită ori a nevoii de vindecare, dacă discutăm despre o persoană cu probleme de sănătate fizică sau cu tulburări emoţionale. Conştientizarea deplină a stărilor noastre, a fenomenelor care ne înconjoară, a stărilor sau emoţiilor pe care le trăim. Eliminand părerile de rău, frustrările sau alte stări care ne pot dezechilibra. 

    Noi alegem mereu câte ceva în fiecare clipă, iar alegerile ne construiesc viaţa. Totul depinde de noi.


 Afirmaţie pentru schimbare:

    "Exprim intenţia de A MĂ SCHIMBA!

    Mă deschid complet să accept tot ceea ce Universul are să îmi ofere şi mă deschid complet să accept toate creaţiile care îmi sunt potrivite mie.
    Astăzi, pun planurile mele deoparte şi mă deschid spre a observa cu claritate modul în care există lucrurile acum, aici. Îmbrăţişez schimbările, onorez lucrurile noi şi le permit să se manifeste în viața mea.

    Eu sunt deschis şi flexibil. Îmi place cum se schimbă totul şi sunt recunoscător pentru toate schimbările, căci acestea sunt daruri oferite mie, spre propriu-mi folos.



    Eliberez toate tiparele de gânduri care mă limitează. Sunt transformat!
    Eliberez toate credinţele vechi care nu îmi mai sunt de folos de acum înainte. Eliberez toate energiile care mă leagă în orice loc, timp, spaţiu, sau dimensiune, care nu îmi mai sunt de folos de acum înainte.
    Eliberez jurămintele de sărăcie pe care le-am făcut vreodată, în orice timp, loc, spaţiu sau dimensiune.
    Eliberez cu dragoste şi bucurie toate energiile joase din interiorul fiinţei mele ce sunt conectate la acele jurăminte. Începând din acest moment, îmbrăţişez energiile abundenţei şi Binecuvântării Divine în viaţa mea.

    Prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, eu rup acum şi dizolv toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, eventual, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut să îmi închidă orizontul, mintea, inima şi sufletul de la experimente noi şi care au putut să îmi transmită cinism, lipsă de credinţă, înţelegere greşită sau negativitate legată de noi căi de existenţă, de schimbare, de transformare şi despre Puterea şi Prezenţa Spiritului şi a Iubirii din interiorul tuturor fiinţelor.

    Cred în abilitatea mea de a realiza orice doresc să realizez. Am încredere totală că sunt iubit şi susţinut în tot ce fac. Ştiu că sunt capabil de a face faţă oricărei situații cu curaj, stăpânire de sine şi răbdare, continuând în felul meu plin de încredere. Sunt plin de curaj şi doresc să preiau responsabilitatea totală pentru viaţa mea, pentru fiecare acţiune, fiecare gând, fiecare moment şi fiecare pas.

    Spun bun venit vieţii mele. Sunt puternic şi capabil. Sunt curajos şi plin de încredere. Eu sunt.

    Sunt plin de pace şi înțelepciune, sunt calm şi echilibrat. Ştiu că sunt aşa cum ar trebui să fiu şi ştiu că sunt pregătit pentru tot ceea ce îmi oferă viața.

    Sunt puternic şi capabil. Sunt conştient de măreţia mea şi o reflect în fiecare clipă. Am talente de împărtăşit, înţelepciune şi putere dincolo de imaginaţie; totul există în mine.

    Eu sunt tot ce ar trebui să fiu şi ce am nevoie să fiu.
    Astăzi mă iubesc aşa cum sunt. Sunt plin de încredere şi am o profundă cunoaştere a faptului că sunt iubit şi preţuit profund, exact aşa cum sunt. Sunt profund conectat în inima a Tot Ce Este, exact aşa cum sunt. Eu sunt şi acest lucru este suficient. Nu trebuie să fac nimic pentru a dovedi că sunt valoros."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu