Trezirea CONȘTIINȚEI înseamnă autocunoaștere şi dezvoltare personală, experiența de a fi întreg, complet și perfect; un mare potențial de inspirație. Să faci un pas în afara convingerilor, definițiilor și punctelor de vedere generale, care ne opresc să fim tot ceea ce putem fi. Sensul tău nu este despre cât de imperfect eşti, sau despre cum să te repari (asta ai încercat destul pâna acum), ci despre accesul la măreția şi lumina din tine şi despre perfecțiunea ta. Și mai ales este o poveste despre minte, şi despre suflet. TU, ce duci în spate? Despre ce este viața ta? Cum ar fi să fie despre pace, împlinire, armonie, dragoste și prosperitate? Cum ar fi să stii că esti deja întreg, complet și perfect și că nu mai trebuie să te străduiesti să te „repari” sau să te ascunzi? Trăiește o experiență grandioasă descoperindu-te pe tine însuți, cu ceea ce eşti sau vrei sa fii. Fă-ți acest dar de preț. E momentul sa-ți primești viața cu mai multă iubire, acceptare şi bucurie, cu drag Valentin.

vineri, 25 iulie 2014

Formatori (de)formatori de opinie!‎

Ce înseamnă un formator de opinie?
O sintagmă destul de vagă. Este acel individ(ă) care îşi dă cu părerea despre ceva şi este aprobat de cei pe care-i vizează. Opinia mea ar fi, practic, opinia celor ce mă citesc după ce vor identifica punctele mele de vedere. Teoretic, e de-ajuns să fie unul de-acord cu mine şi, voila, am devenit un formator de opinie.
De ce am dreptul să mă consider formator de opinie? 
Pentru că pot!

Să zicem că sunt un fel de "ziarist" care îşi scrie pledoariile pe facebook. Este ceva mă priveşte şi nu mă va interesa vreodată sa mi se ridice vre-o statuie.  Asta nu înseamnă că nu mă pot considera formator de opinie, deşi nu am nici o redacţie.
Formatorii de opinie vs realitate.
Ceea ce vreau sã spun este ceva despre formatorul de opinie prost, fost sau actual cititor de promter care are audienţă, cântăreţii şi cântăreţele noastre şi nu în ultimul rând toate personalitaţile cu meserii dubioase domnişoare şi domni deopotrivă care devin idoli, modele de viaţa şi în consecinţă formatori de opinii. Şi aici vine întrebarea!
Cine sa fie exemplul copiilor nostri?
Si mai grav: ce viitor ne cream?

Pentru a putea vorbi despre datul cu părerea "profitabil", este obligatoriu să te ancorezi in realitate, să urmăreşti actualităţile. Mai mult: trebuie să judeci, să filtrezi orice auzi, indiferent de sursă, oricât de Google ar fi sau de publică personalitatea formatorului de opinie.
Pentru ca azi lumea este mereu pe fuga, asaltata de prea multe informatii, manipularea si ajungerea in prostie, este mai usoara ca oricand: multi uita sa verifice informatiile si iau de bun tot ce li se livreaza.
În concluzie, oricine poate deveni formator de opinie. Problema se pune la cât de responsabila este opinia pe care o induci, cat de treaz esti! În plus, trebuie să fii sigur că cele spuse sau scrise au logică pentru că, mai devreme sau mai tarziu legea echilibrului işi va face sigur treaba.
Esti responsabil de ceea ce spui, ce gandesti! Întâi, să învățam (sau să ne amintim în caz că știam dinainte) că de la mase nu poți avea așteptări mărețe, și în nici un caz altele decât de la liderii și profeții lor. Mă refer aici la toate felurile de lideri, nu doar politici, ci și de opinie. Pentru direcția pe care merge natiunea, liderii sunt, de principiu și ca regulă generală, mai responsabili decât masele. Pe de altă parte, merită să nu uităm că fiecare individ este (chiar dacă n-ar vrea  să fie) primul responsabil pentru el însuși, opiniile şi acţiunile lui.

Informaţiile false, exemplul prost dat, propagande de oameni care pot sminti şi pe alţii, pot sa-i afecteze iremediabil pe unii mai slabi de înger. Intreabă-te de ce se întamplă anumite lucruri şi verifică acolo unde este bine să verifici.
Simpla repetare a unei idei NU o face adevărată sau bună de urmat. Deducţiile si raţionamentele copiate NU reprezinta dovezi.
In concluzie:
Numărul de repetări de apariţii sau timpul scurt scurs între repetari NU mă face sa fiu ca tine sau ca ceea ce-ţi doreşti tu să fii!
Behăiala mă lasă indiferent, oricât de mult este ea multiplicată şi oricât de mare vedeta sau sursa NU mă păcăleşte, doar pentru că este bine mediatizat sau pe google, facebook şi altele.
P.S. - Iarta-ma, am folosit deliberat un mix de cuvinte socant, specific gargarei din presa facuta de oameni cu tot mai putina deontologie. Am vrut sa-ti atrag atentia, prevenindu-te asupra unor tendinte nihiliste, comode si superficiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu